Поиск: • Вакансии      
Резюме

Начало ->Резюме -> Категория: Руководители, Администраторы, (37)

Вы видите последние резюме. Вы можете либо просмотреть их, либо выбрать другую категорию объявлений.

Добавить в блокнот Резюме: адміністратор
Добавлено: 06-09-2015
Пол: женский. Возраст 23
200 $
Актуально для: Львов

шукаю роботу адміністратора

Добавить в блокнот Резюме: помощник администратора, администратор, менеджер
Добавлено: 25-03-2015
Пол: женский. Возраст 45
150 $

Освіта – вища.
Закінчила УПІ ім. Ів. Федорова у м. Львові за спеціальністю - інженер-технолог поліграфічного виробництва.
Цивільнтй шлюб.Дітей немає.
Хочу покращити свої умови праці, збільшити свій дохід на більш вигідніших умовах та проявити себе в іншій якості.
Комунікабельна. Відповідальна. Привітна. Пунктуальна. Працелюбна. Гарно виглядаю на свої роки.

Зарплата від 3500 грн
Попередні місця роботи.
01.08.91 р. – 01.11.93 р. - після закінчення інституту була зарахована ст. лаборантом на кафедру технології друкарських процесів в УПІ ім. Ів. Фе-дорова.
01.11.93 – 15.02.94 р.р - була зарахована до аспірантури. В 1994 р. була відрахована з аспірантури за власним бажанням.

15.03.94- 06.08.97 р.р. - працювала секретарем-референтом на фірмі, яка займалась обміном валют.
Закінчила курси секретаря – референта та курси з діловодства.
В 1995 р. - була переведена на посаду бухгалтера ( за сумісництвом – бухгалтера - касира). Звільнилась за власним бажанням.

07.08.97 – 16.07.98 р.р.- працювала бухгалтером (за сумісництвом – бухгалтером – касиром) в магазині з продажу одягу «Валентин» В 1998 р. була переведена на посаду головного бухгалтера підприємства. Звільнилась за власним бажанням.

01.01.99 - 01.08.2003 р.р. – працювала головним бухгалтером на фірмі з виробництва та продажу морозива. Звільнилась за власним бажанням.

За сумісництвом (1999 р. по 2003 р.) працювала головним бухгалтером в кафе-барах „Меркурій” та „Каприз” . Звільнилась за власним бажанням.

З 18.04.2002 р. зареєстрована приватним підприємцем.
Діяльність - роздрібна торгівля сувенірною продукцією та живими квітами. А також надавала послуги по оформленню урочистих ( весілля) подій.
Орендувала приміщення під магазин в центрі міста. В 2007 р. припинила свою діяльність у зв”язку з кризою в країні і нерентабельністю мого бізнесу.

З січня по квітень 2008 р. працювала по трудовій угоді адміністратором з реєстрації вкладників колишнього СРСР в Ощадному банку.


З червня 2008 р. по лютий 2009 р. ще за сумісництвом працювала касиром в Державному Ощадному Банку.

З квітня 2008 р. по цей час працюю нічним касиром на дискотеці на барі в нічному клубі

Добавить в блокнот Резюме: руководитель
Добавлено: 23-07-2013
Пол: мужской. Возраст 57
900 $

Терещенко Михаил Васильевич

Город: Львов
Адрес: ул.Круглая 20 (ос.)
Телефон: +380976671291
Эл. почта: termichaell@gmail.com
Цель
руководитель
Опыт работы
Исполнительный директор, наставник
с 05.2012 по наст. время (1 год)
ООО "Здоровый климат" (продажи и монтаж промышленного оборудования)
торговля, проектирование, монтаж и сервисное обслуживание холодильного оборудования, систем кондиционирования и вентиляции; Инициатор открытия предприятия в 2011 г. Оформление лицензии на монтаж инженерных систем. Проведение переговоров и заключение договоров. Организация подписания договора на поставку и монтаж оборудования на сумму 600 тыс. грн.
ФЛП
с 05.2007 по наст. время (6 лет)
Физическое лицо-предприниматель (ФЛП)
на этапе закрытия
Исполнительный директор
с 03.2005 по 10.2009 (4 года 7 месяцев)
ЧП “Львовская инженерная компания” (Торговля и продажи)
торговля и техобслуживание компьютерной, телекоммуникационной и офисной техникой, установка локальных сетей и программного обеспечения /1С/, организация эффективной коммерческой и хозяйственной деятельности СТЦ (Сервисно-технический центр);
За период работы выполнял на предприятиях заключивших договора на поставку оборудования и программного обеспечения с ЧП ЛИК следующие функции:
директор
дистрибюционная компания "Саммит-книга" (Торговля и продажи)
организация деятельности «с нуля», создание клиентской базы, установление и поддержание эффективных партнерских отношений с издательствами Украины и магазинами Львова, внедрение единой структурной, технической и технологической политики филиала, построение дистрибьюторской сети, организация работы магазина и оптового склада - библиоколлектора, мониторинг рынка, организация системы ценообразования, отчетность

директор
ООО "Евроторгсервис" (Торговля и продажи)
(по контракту) проектирование, монтаж и сервисное обслуживание холодильного и теплового оборудования, систем кондиционирования и вентиляции; комплектация магазинов, ресторанов, отелей. Проведение переговоров и заключение договоров, анализ рынка и развитие новых рыночных ниш для продвижения продукции, обеспечение эффективной работы сотрудников (постановка целей, мотивация, аудит, оценка), разработка эффективных планов и коммерческих условий по работе с ключевыми клиентами;

а также:
- коммерческий директор ООО «Галкос» (продажа, установка и техобслуживание телекоммуникационной техники, SWOT-анализ в управлении персоналом);

- специалист по продажам профессиональной косметики ООО «Эксклюзив Л», дистрибьютора Laboratoire Ducastel, Франция: разработка Регламента работы с дилерами, официальными и торговыми представителями, организация дилерских сетей; развитие бренда; развитие дилеров компании на закрепленной территории (Киев, Одесса, Ивано-Франковск) в соответствие с требованиями компании.
Управляющий региональным представительством
с 08.2004 по 03.2005 (7 месяцев)
издательства ”Країна мрій (Торговля и продажи)
развитие филиала с «нуля», оперативное руководство, контроль финансово-экономических показателей работы региональных подразделений, ведение административно-хозяйственной деятельности, контроль продаж в пределах своего района, обучение и повышение квалификации сотрудников, управление командами (50 чел.) во Львове и области, контроль работы менеджеров и экспедиторов, 10 складов, 20 автомобилей, внутренний аудит, анализ движения денежных средств, банковские операции, организация отчётности в области продаж, анализ рынка региона и действий конкурентов, мотивация и контроль персонала…
Исполнительный директор
с 01.2000 по 08.2004 (4 года 7 месяцев)
ЧП “Львовская инженерная компания” (Торговля и продажи)
Развитие структуры с «нуля». Проведение переговоров и заключение договоров, организация работы СТЦ (сервисно-технический центр), продвижение продукции, подбор и обучение персонала, Ведение операционного и бухгалтерского учета, отчетность (выполнял функции главного бухгалтера).

Образование
Высшее
с 09.1980 по 06.1986
Львовский госуниверситет им. Ив. Франко, экономический факультет, Львов.
квалификация по диплому – экономист
Дополнительное образование
2007г. – участник международного семинара: Техника эффективной торговли, г. Одесса
Профессиональные навыки
Навыки работы с компьютером, ПО
ПК в объеме MS Office, 1С: Бухгалтерия 7.7
Навыки проведения переговоров и подписания договоров
Практический опыт создания структуры предприятия
Взаимодействие с государственными и контролирующими органами
Опыт управления командами.
Владение языками
Украинский — родной
русский — свободно
польский — средний
Рекомендации
Ванькевич Дмитрий Евгениевич, ЧП “Львовская инженерная компания”, директор.
тел.: 0984431551, dvankevich@gmail.com
Дополнительная информация
коммуникабельный, ответственный, аналитик.

Добавить в блокнот Резюме: Адміністратор
Добавлено: 05-07-2013
Пол: женский. Возраст 22
200 $

Досвід роботи на анлогічній посаді 1 рік. Надання інформативно-консультативних послуг клієнтам. зустріч відвідувачів, прийом та розподіл дзвінків, прийом кореспонденції, повний благоустрій офісу Практичні навички ПК – вільний користувач (Windows, MS Office, Internet, Excel, ), знання офісної техніки на рівні досвідченого користувача. Особисті якості: Енергійна, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь та сприймаю нову термінологію, маю вміння та бажання працювати в команді.

Добавить в блокнот Резюме: Адміністратор
Добавлено: 05-07-2013
Пол: женский. Возраст 22
1500 $

Досвід роботи на анлогічній посаді 1 рік. Надання інформативно-консультативних послуг клієнтам. зустріч відвідувачів, прийом та розподіл дзвінків, прийом кореспонденції, повний благоустрій офісу Практичні навички ПК – вільний користувач (Windows, MS Office, Internet, Excel, ), знання офісної техніки на рівні досвідченого користувача. Особисті якості: Енергійна, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь та сприймаю нову термінологію, маю вміння та бажання працювати в команді.

Добавить в блокнот Резюме: руководитель/помощник руководителя
Добавлено: 26-03-2013
Пол: мужской. Возраст 57
3500 $

З 2003 року по даний час - начальник служби виробничо-господарського забезпечення Львівської обласної державної телерадіокомпанії (ЛОДТРК)
Налагодження роботи по аналізу потреб та постачання товаро-матеріальними цінностями (ТМЦ)
Документаційне забезпечення по постачанню компанії
Пошук на ринку матеріалів та потенційних постачальників.
Організація роботи по охороні об'єктів ЛОДТРК, пропускному режиму, протипожежній охороні.
Організація роботи транспортного цеху - придбання, ремонт, заправка, технічне обслуговування автотранспорту та його розподіл для забезпечення виробництва
Організація роботи господарського відділу - експлуатація та ремонт споруд, планові ремонтні роботи приміщень, прибирання, приміщень та території ЛОДТРК
Організація роботи складу - облік, прийняття/видавання ТМЦ на/зі складуА
Аналіз потреб на постачання.

Вміння створювати та працювати у великій команді.
Досвід у керівництві великим колективом
Здатність створити колектив професіоналів та об’єднати його загальною ідеєю.
Вміння знаходити та йти на компроміси для досягнення мети
Наполегливість у досягненні мети
Маю досвід та знання у виробництві меблів.
Великий досвід супроводу угод, підготовки документів
Впевнений користувач Пк:
ms Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
Програми бухгалтерського обліку: 1С:Бухгалтерія, Укрсклад
програми відеомонтажу: Pinnacle Studio
Інтернет (Opera, Internet Explorer, Firefox, Safari, Google Chrome, Outlook Express, The Bat).
Права водія категорії «B»
Не палю

Добавить в блокнот Резюме: помічник керівника, асистент директора
Добавлено: 10-03-2013
Пол: мужской. Возраст 29
250 $
Актуально для: Львов, Борислав, Дрогобыч, Стрый, Трускавец

В 2004р. закінчив інститут внутрішніх справ при НАВС України.В період з 2004-2011рр працював оперуповноваженим сектору кримінального розшуку Личаківського РВ ЛМУ ГУМВСУ у Львівській області, де виконував наступні обов"язки:виявлення та попередженя злочинів, затримання злочинців на "гарячому", кваліфікація злочину, проведення дослідчої та досудових перевірок звернень громадян та отриманих фактів,проведення профілактичних бесід із правопорушниками,встановлення місцязнаходження( розшук) осіб, які переховуються від слідства та суду,перевірка особистих даних особи по оперативним базам,робота з документами та порядок їх зберігання,формування вказівок та контроль їх виконання,дотримання норм громадського порядку т.д.Звільнився 23.03.2011р.
05.04.2012 старший інспектор відділу режиму та ревізій КРП ТзОВ"Фуршет".Обов"язки: контроль за здійсненням контрольно-пропускного пункту установи, контроль за дотриманням режиму персоналом, контроль поставки товари та місць його зберігання, запобігання крадіжкам майна установи, як персоналом так і відвідувачами, здіснення відеонагляду ввіреної території, перевірка пультової та пожежної сигналізації, здійснення планових та позапланових ревізій відділів( цехів) установи, та особистих місць персоналу , на предмет виявлення не фіксованого товару, здійснення контрольних ревізій грошових кас ,контроль за зберіганням грошових коштів та дотриманню правил їх доставки, проведення співбесід із особами-кандидатами на роботу,а також координація їх дій на період стажування, проведення службових розслідувань, співпраця із правоохоронними органами.

Добавить в блокнот Резюме: Адміністратор
Добавлено: 28-01-2013
Пол: женский. Возраст 24
450 $

Васильчак Христина Михайлівна

Адреса: 79034, м.Львів, вул.Угорська 8/3,
моб.тел. 380672582200
Ел. пошта: xvasilchak@mail.ru

Освіта: З 2005 по 2010рр. Навчалась у Львівському національному університеті ім. І.Франка, на економічному факультеті, за спеціальністю “Фінанси” та здобула кваліфікацію економіст; спеціаліст з фінансів.

З 03.2012-29.12.2012 рр. Компанія «Дуоком» (агентство нерухомості) на посаді керівника відділу купівлі-продажу нерухомості:
-організація ефективної роботи відділу
-контроль за якісним наданням послуг
-керівництво та управління колективом (10 працівників). Розподіл обов’язків, постановка завдань,їх контроль та аналіз.
-допомога працівникам у вирішенні конфліктних ситуацій
-ведення документації , нарахування заробітної платні, звітність
-підбір кадрів, проведення співбесід
-проведення теоретичних і польових навчань
-розробка системи мотивації для працівників
-ведення переговорів з клієнтами та партнерами компанії і укладення договорів про співпрацю
-досягнення поставлених цілей (планів)

З 04.2011-02.2012 рр. Компанія «Дуоком» (агентство нерухомості) на посаді Головного адміністратора відділу оренди нерухомості:
-організація та контроль роботи ріелторів та технічних адміністраторів
навчання і проведення системи адаптації нового працівника (стажера)
-вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
-забезпечення вільного обміну інформацією і контроль за її достовірністю
-ведення обліку і контроль звітних форм (в тому числі по роботі з ріелторами та адміністраторами, операторами)
-контроль за введеною інформацією в базу на предмет достовірності і повноти
в рамках своїх компетенцій прийняття ефективних самостійних рішеннь
-надання звіту про роботу підпорядкованих йому працівників перед керівником відділу
-активна співпраця з відділом кадрів
-забезпечення дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку
проведення переговорів
-контроль дотримання положення про корпоративний стиль одягу

З 05.2010-03.2011рр ПП”СВ-Парфум”( дистрибютор елітних парфумів та косметики ) на посаді менеджера торгового відділу та збуту:
-вирішення організаційних та господарських задач
-досвід проведення і укладання договорів з потенційними клієнтами
-ведення ділової документації
-вирішення адміністративних питань
-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
-вчасно подавати звіти про виконану роботу
-контроль за дебіторською заборгованістю
- здійснення аналізу торгівельної діяльності
-підбір персоналу та його навчання
-забезпечення виконання планових показників роботи

З 05.2010-03.2011рр. ПП”СВ-Парфум”( дистрибютор елітних парфумів та косметики ) на посаді менеджера торгового відділу та збуту:
-вирішення організаційних та господарських задач
-досвід проведення і укладання договорів з потенційними клієнтами
-ведення ділової документації
-вирішення адміністративних питань
-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
-вчасно подавати звіти про виконану роботу
-контроль за дебіторською заборгованістю
- здійснення аналізу торгівельної діяльності
-підбір персоналу та його навчання
-забезпечення виконання планових показників роботи

З 09.06.2009 - 30.01.2010 ПП «Баядера» (національний дистрибютор алкогольної продукції), на посаді агента торгівельного :
- пошук потенційних клієнтів (переговори про співпрацю та заключеня договорів)
- оцінка потреб та можливостей клієнтів
- розробка комерційних пропозицій
- розвиток продаж в роздрібній мережі
- моніторинг та аналіз рівня продаж
- розширення присутності продукції компанії на ринку; виконання плану по обсягу ТТ на ввіреній території
- контроль дебіторської заборгованості
- робота з «проблемними» клієнтами
- залучалась до проведення тренінгів та проводила короткий екскурс про “новинки”,які зявлялись , для працівників компанії

З 10.2005 - 06.2009 рр.ПП “Драфт” і ПП“Гудвін”(промо-агенці) на посаді промоутера:
-проведення презентацій рекламованого товару
-боротьба з запереченнями (наведення плюсів і мінусів конкретного товару)
-збільшення обємів продажу товарів мінімум в 2 раза

Особисті якості та додаткові навики
- ініціативна
- комунікабельна
- висока працездатність
- добре розвинені лідерські якості
- хороші навики роботи в команді
- досягнення поставлених цілей
- уміння визначати пріорітети в роботі

Мови:
Українська – рідна
Російська – вільно,
Англійська – рівень ВУЗ (початковий)
Інформація про себе:
Рік і місце народження: 1988р, м. Львів.
Права водія категорії «В» з 2005 року

Добавить в блокнот Резюме: автомобильное хозяйство
Добавлено: 22-01-2013
Пол: мужской. Возраст 55
450 $

Верхола Ярослав Миколайович (067) 4756946


Р/н 1957.03.17


Освіта: 1976 р. Львівський автомобільно-шляховий технікум по спеціальності технічне обслуговування та ремонт автомобілів.
1985 р. Львівський політехнічний інститут по спеціальності автомобілі та автомобільне господарство.


Робота: 02.07.1976 р. по 07.06.1978 р. служба в армії.
25.08.1978 р. прийнятий на посаду лаборанта кафедри автомобілів ЛПІ.
26.05.1983 р. звільнений з посади інженера кафедри.
01.06.1983 р. прийнятий в транспортний цех ВО «Кінескоп» начальником дільниці по ремонту та обслуговуванні транспортних засобів.
01.04.1986 р. переведений замісником начальника транспортного цеху по експлуатації.
30.05.2001 р. звільнений з посади заступник директора по скороченню штату у зв’язку з ліквідацією дочірнього підприємства АТП «Кінескопавтотранс» ВАТ «Кінескоп».
3 01.06.2001 р. по 10.02.2003 р. заступник директора ТзОВ «Укртехнопласт».
з 2003 по 2008 приватний підприємець по перевезенню вантажів в межах України великогабаритними автомобілями.
З 03.09.2008 по 01.02.2012 головний механік асфальтно-бетонного заводу.

Добавить в блокнот Резюме: Руководитель проекта гостиницы. Франчайзинг
Добавлено: 08-07-2012
Пол: мужской. Возраст 40
100 $

Руководитель проекта гостиницы. Франчайзинг.
Опыт работы в гостиничном и ресторанном бизнесе, открытие гостиниц с момента строительства и реконструкции до введения в эксплуатацию (***, ****), сопровождение после открытия, подготовка и проведение сертификации гостиницы (подтверждение категории), обучение персонала, кризис-менеджмент (комплекс управленческих решений, направленных на предупреждение и преодоление негативных явлений в гостиничном комплексе).
Рекомендации.
Открытие гостиниц, сопровождение после открытия:
1). «Аврора****», г. Харьков.
2). «Виктория****», г. Харьков.
3). «Аллея Гранд», г. Полтава.
4). Проект адаптации функционирования пансионата «Прибой» (херсонская область, черноморское побережье) государственному стандарту ДСТУ 4269:2003 (Классификация гостиниц).
5). Консалтинговые услуги по проекту открытия гостиничного комплекса «Европа парк-отель» (50 номеров), г. Белгород, Россия.
6). Представитель в Украине. Работа по проектам сети гостиниц Continent Hotels & Resorts.
В настоящее время:
Представитель компании Parkside Hotels & Resorts в странах СНГ (www.parksidehotels.com) (членство в сети на условиях франчайзинга, заключение договоров управления гостиниц сетью Parkside Hotels & Resorts).

Выполняемая работа:
- планировка помещений гостиницы по зонам и службам, предоставление рекомендаций по ограничению доступа персонала в гостевые зоны;
- согласование и контроль выполнения дизайнерских решений по зонам гостиницы;
- составление протокола несоответствий и определение путей устранения недостатков с целью соответствия гостиницы определенной категории. Контроль выполнения работ по подготовке гостиницы к проведению сертификации и подтверждению категории;
- руководство подготовкой документации для получения разрешения на открытие гостиницы;
- организация и контроль материально-технического обеспечения гостиницы и ресторана, составление плана поставок. Работа с поставщиками.
- финансовая деятельность гостиницы, бюджетирование, бухгалтерия;
- распределение на категории НФ, конфигурация под программное обеспечение. Составление карточек комплектации номеров после согласования категорий номеров;
- разработка перечня полиграфической продукции, спецификации полиграфической продукции в соответствии к требованиям соответствующей категории (опыт для гостиниц категории ***,****);
- штатное расписание гостиницы. Структурные подразделения и должности по каждому из подразделений. Проведение собеседований с претендентами на различные вакансии;
- описание основных и дополнительных услуг гостиницы;
- координация действий и контроль работы по направлению «Продажи и электронная коммерция» (согласование категорий и опубликованных цен, тарифной матрицы, типовых форм договора на реализацию гостиничных услуг и т.д.);
- разработка и внедрение документации: проект коллективного договора, положение о персонале, правила внутреннего трудового распорядка, правила приема и размещения, стандарты обслуживания, должностные инструкции;
- кризис-менеджмент: комплекс управленческих решений, направленных на предупреждение и преодоление негативных явлений в гостиничном комплексе.

Моb: +380 50 922 6173, +380 67 536 0792
E-mail: parksidecis@hotmail.com
skype: valekiev
Валерий

Ваш блокнот

Блокнот В вашем блокноте:
• вакансий - 0
• резюме - 0
• объявления купля/продажа - 0
Как запомнить мой блокнот?

Категории резюме

Реклама


Украинская Баннерная Сеть